Sjuklig ridning.


Det är en Islandshäst, som dom här, som jag rider på.

Trots feber & hosta så åkte jag till stallet igår.
Var bara där en timme & hälsade på "min" häst som jag ska rida.
Hon heter Kolan & är svart, jätte snäll & glad.
Fick rida en liten sväng i ladan, väldigt lugnt. Det gick bra!
Men blev väldigt trött & fryste fast jag var ordentligt påklädd.
Så det var kanske inte det bästa att göra när man fortfarande är sjuk,
men jag kunde inte låta bli. Har ju sett fram imot det så mycket!

Så idag har jag försökt ta igen mig lite.
Man blir matt fort även när man bara har lite feber.
Nu ska jag försöka plugga lite.
*host på er!*

Kommentarer
Postat av: syrran

Va mysigt, jag vill åxå rida!!! =)

Jag rider ifatt er i höst! Hehe!

Imorrn blire party!

Kramen!

2009-02-12 @ 19:14:41
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: SENSUELLT

snygg blogg :D

2009-02-22 @ 22:28:04
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0