Semeldagen?


Våfflan e´lite sugen, tror jag! Dom blev inte så fina, men små & goda!

Städat galet mycket idag.
Badrummet glänser!
Så nu är det sååå freeescht här hemma!
Precis så som jag vill ha det!
Och så har jag bakat mini semlor!
Semeldagen är ju på tisdag, men vi tog semeldag idag istället.
Och det gick så bra så.
Nu e jag ny duschad & luktar gott oxå. Som jag ju alltid gör!
Väntar på att boyfriend ska komma hem, han har varit duktig i garaget idag.
Tror vi ska kika på någon film & bara ha myys!

Våran terass är toksnöig. Det ser kul ut när våfflis går ut & knappt syns! hihi


Kommentarer
Postat av: Sis

Va duktiga vi har vart idag, både du, jag & Emelie har ju vart husliga! Va vi kan!

2009-02-23 @ 07:48:21
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: thessie's fashion & life ♥

(Lite reklam, men bra reklam!)

Jag uppdaterar min blogg varje dag och har min egna videoblogg. Titta gärna in hos mig, :) och säg vad du tycker! Jag behöver både ros och ris. Om du vill prenumenera på mig så prenumenerar jag gärna på din fina blogg! Ha en fin dag, :) Kram.

2009-02-24 @ 12:56:40
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0