Korv eller vovve?


Våfflan är trött, hon ligger som en korv.
Ser ni ens att de e en hund?
Hon ser ju ut som en hamster!

Så idag har man gått & blivit liiiiiiiiiiiiite brunare, fått lite färg liksom. Trevligt, trevligt.
Har oxå gått en riktigt låååång promenad våfflis & jag. Det var mysigt i solen.
Nu är man freeeeesch & ny duschad & håret luktar gott.
Har lite cola light i glaset & killen har en öl. Softar i soffan med tvn på.
De e freedag vetteni!

Imorrn ska man jobba, på en lööördag, fast de e kul!
Kommer att gå snabbt, bara fyra timmar liksom!
Ska kolla in nya HM oxå, fast jag är ju pank så de blir inge köp.
Ibland är de inge kul & va fattig student, tur att jag får jobba lite.

Va gör ni då? Göra imorrn då? Säg till mig!
kramen då*


Kommentarer
Postat av: nina

hej just nu är jag ute hos sysstra din och vofflan ligger här och sover med de andra hundarna, sköter sig riktigt bra ;), i kväll blir det en lugn hemmakväll med ett glas vin, i morron (söndag) skall vi åka till Stockholm till klubben och ha möte. Lugn och skön helg. Hoppas det har gått bra att jobba idag. kramis

2009-02-28 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0