Ingen fest....!

Jaha, då sitter jag här med glittriga naglar & nytvättat hår.
Blev ingen fest. =( Eller det är fest, fast utan mig.
Jag är tvungen & vara hemma & göra klart min tenta....suck.
Det är lite Robins fel, för han sa åt mig på skarpen idag.
Jag hade hittat på dom allra bästa ursäkterna för att gå på festen istället...
men han har ju så rätt. Det måste göras & jag kommer att ångra mig annars.
Så nu sitter jag här & ska rita fem plagg, med sömmar & mönster.
Inte lätt, tycker jag.

Våfflan är by the way sur på mig oxå,
för hon skulle få åka till jätte roliga hundvaktisarna Filip & Emelie,
men nu fick hon stanna hemma med mig. Stackarn.
Men det blir nog fler gånger så...
Hoppas att ni andra har det superkul & att Lauge blir glad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker det är bra av dig att stanna hemma! Håller med Robin! ;) Våfflan kan komma och leka med oss en annan dag, så det är ingen fara! Plugga nu!

2009-02-13 @ 18:32:36
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Sis

Ja, det va tråkigt att du banga.

Synd att du inte kunnat pluggat mer tidigare så du slapp just ikväll..

Jaja, thats it!

Pärra pimplar öl & jag e avis! Eh! Men "vi" klarar oss siiit bra & kan ha hyr kyl som helst ytan ölen vettu!

Hej pa!

2009-02-13 @ 18:41:27
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0