Hej världen!


Fortfarande.....

Säger förlåt för det urdåliga bloggandet, men jag  har varit väldigt sjuk.
Har inte ens orkat kolla datorn.
Haft 39,5 grader i feber. Det är mycket tycker jag.
Men nu har den sjunkit till 38, så snart är jag frisk!

Har ju inget som helst nytt att berätta allls, det händer inte mycket i en sjuklingssäng.
Förutom helt plötsliga hostattacker där andningen blir så svår att man tror att man ska dö.
Det är ganska överraskande dock!
Och ibland kommer oxå en & annan nysning förbi helt oväntat!
Och jag har oxå blivit mycket förvånad över den mängd snor som jag kan producera,
men det är mest äckligt.
Att huvudet kan kännas som ett bowlingklot har oxå fascinerat mig.
Likaså att man kan frysa samtidigt som man svettas.
Smått imponerande är det oxå att jag kan sova i nästan flera dygn i sträck! 
Men annars...nej, inget direkt upplyftande.

Så ni får gärna dela med er av lite roligare händelser!
Speciellt eftersom jag inte har så mycket att göra så är det ju alltid kul att ha lite & läsa.
Om jag nu orkar...
*sjukakramar*

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha ja det händer ändå lite när man bara ligger:) Fast det finns ju roligare saker såklart! Har inte heller så mycket kul att berätta idag, har kännt mig lite hängig, lite illamående och snurrig så snart tänkte jag gå och lägga mig!



Nu borde det väl snart va dax att du blir frisk:)

Krya på dig!

2009-02-11 @ 17:38:10
URL: http://kabl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Influensan du haft? Legat nästan en vecka nu juh! Skönt att det är på bättringsvägen nu!

2009-02-11 @ 18:56:37
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: syrran

Va skönt att det fanns ett nytt inlägg nu när jag kikade förbi! Kul att du orkade starta datan & få ner några rader! Hoppas du känner dig bättre & att ridskolan går bra ikväll!

Om ni fortsätter rida i höst vill jag gärna följa med jag åxå!

Puss&Kram å krya på dig!

2009-02-11 @ 20:54:14
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Robin

Krya på dig tjejen! Jag vart fan ocskå lite sugen på att sätta mig på hästryggen, var många många år sedan senast nu!



Får väll hoppa på någon kväll och testa!

2009-02-12 @ 14:03:10
Postat av: Mamma

Är du inte frisk ännu? saknar dina inlägg!! eller håller du på att plugga för fullt?? ligger efter lite nu efter en vecka sjuk kanske .) puss o kram

2009-02-12 @ 17:52:52
Postat av: Farsan

Det blir varmare snart jag lovar, Våfflis vill säkert också att det ska bli varmare, men,men ha tålamod så ordnar det sej, Rikki va dålig inatt spydde och ske.. på tvättstugegolvet som tur var, hon måste fått i sig nåt skit eller så är det nåt annat dj.vlskap hoppas hon blir bättre snart. Hörs av sen Kramisar F balou

2009-02-21 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0