Fortfarande vaken?


Finast på röda mattan tycker jag nog att Natalie Portman var i sin rosa dress
från Rodarte, enkelt & snyggt!
Sarah Jessica Parker var oxå fin i sin prinsessklänning från Dior Haute Couture.

Herregud, klockan är fyra på morgonen & jag är fortfarande vaken!
Jag kan faktiskt inte slita mig, för det här är nog den roligaste galan på många år.
Men jag börjar få svårt att hålla ögonen öppna nu så snart får jag nog krypa till kojs.
Skulle varit lättare om man hade sällskap så man kunde prata lite.
Men jag gjorde ett gott försök iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Siirran

Ja, jag hade åxå velat varit vaken & sett galan..men! JOBB! ....

2009-02-23 @ 07:46:51
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0