En snabbis!

Då var jag hemma en snabbis, byta om & käka nått.
Snart hämtar mammis mig & så ska vi åka & rida.
Kanske får vi mocka lite skit oxå, om vi har tur! =)

Jeansmorgonen var riktigt nice! Oskar på Lee äär en riktigt trevlig prick!
Vi drack kaffe & söta Sofie & Rasmus var modeller.
Kännde att jag hade lite koll ändå, det är värre med dom andra märkena.
Mycket snyggt var det iallafall.
Sprang oxå ner & träffade Majsan, hon är såå gravid!
Och så hann jag träffa Tove oxå!
Vi snackade om en fika snart & jag hoppas att det blir av!

Men nu blir det stallet istället!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inte så svårt! Ni får komma på matlagningskurser hos oss! Inte för att vi är experter!

2009-02-18 @ 16:43:06
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Siirran

fuuuuuuuuuuuuuuuuusk!

2009-02-18 @ 18:18:00
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Tina

Känns skit, vet inte va man ska göra.. Men försök vänja henne så fort som möjligt, typ bara några minuter och se hur hon reagerar.. finns massa på internet som man kan få tips från.. håll tummarna för mej nu! kram

2009-02-18 @ 18:48:59
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag vill oxå rida. fast jag är för stor för en liten islandshäst. du är liten o söt, då får man rida på små o söta hästar. jag skulle typ behöva en ardenner. minst. hoppas pluggandet går bra. ska bli så härligt o ha dig tillbaka på jobbet. =)



peace out..mohahaha..

2009-02-19 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0