Dom är gjorda för mig!



Jag är kär!
Och det är inte så lite heller!
Jag tror att Alexander McQueen tänkte på mig när han gjorde...
dessa underbara, helt jäkla tokfina skorna! =)
Väldigt Christian Louboutin, fast snyggare färg!
Jag såg dom för första gången på Sofies Mode och blev helt galet förälskad! 
Dom finns på http://www.net-a-porter.com/product/38572
och är redan slut i flera storlekar...kostar 470 euro! 
Så jag antar att jag får fortsätta dansa i dessa Lovely klackar i mina drömmar. 
Svarta & rosa, kan ju inte bli mera jag....*drömmer*
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygga måste jag säga men lite höga för mig men jag har sprungit runt i sådana höga när jag var yngre, SNYGGA!!!

2009-02-05 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0