vill bara vara ledig, packa väskan & dra!

Längtar bort till solen & värmen.

Fyyy faaan vad less jag är på det här nu.
På det mesta faktiskt.
Jag längtar tills vi flyttar & det ska bli kul, visst.
Meeen...mest längtar jag faktiskt till sol, värme & äventyr.

Och JO, man kan faktiskt få allt. Eller vad du nu tänkt säga.
Vem säger sånt egentligen...?!
-"man kan inte få allt!"
klart som fan att man kan.

Det svenska vädret är skit. Det är det.
Sen är jag väl bara allmänt less.
Man blir det ibland.
Just nu har jag ingen lust alls men "vardagliga" ting.
Jag vill ha kul.
Bara kul.

Min blogg-Mitt gnäll kan man säga.
Semester kanske?
Ingen skulle bli gladare än jag.
Packa väskan & dra!
Vara ledig.




Kommentarer
Postat av: Diana

Håller me totallyyyy!!!

Gört ba gört!

Kul skare va, dåere VÄRT!



Men osså såere ju som man gört, gört kul & leeev varje dag som det vore den sista, för tänk om de ärt? (den sista asså)

Njut av tiden sis, även fast det "bara" är tid som går, för den går iaf! De e tur de vetty!

Annars hade man ingen tid å ha kul på.. å det skulle INTE va kul!



Öhh, nu e mitt namn ångster! JAG ÅNGAR PÅ, tuff tuff..nog dags att säga godnatt & love you!

2009-12-09 @ 23:48:28
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0