party poppers is the shiet!

Joppa, joppa, joppa....!
Suck...det kan kännas lite tungt nu faktiskt.
Ska bli riktigt skönt & vara ledig i tre dagar.
Bara imorrn kvar nu..

Vet ni vad som låg innan för dörren när jag kom hem idag??
HMs VÅR Katalog!!

Åååh, vad det fick mig att längta,
Galet mycket mer än jag redan gör!

Satt the summer music i högtalarna & började att bläddra...
det finns grejer där...
kläder, skor, som jag kan tänka mig...som jag ska ha...
Ska visa er sen vilka grejer jag gillar, när det finns tid för det.

Underbara fina varma sommar...
eller vår skulle räcka mer än väl för mig.
Jag hatar kylan.
Snön är fin.
Men kylan är hemsk.
Det är det.

Vi har köpt en gigantisk skumpa idag!
Och party poppers!

I lööve them!
Tokroliga vah!

Annars så tänker jag mest på min nyårs outfit.
Ingen lösning på det problemet än...har ju en dag till på mig så...

Skulle kunna tänka mig somting like this....


Har ju typ en såån kavaj såå...

Vad ska ni ha på er på nyår?
Have you decided?


Skönt med ett nytt år tycker jag.
Nya tider liksom.
A fresh start!
I like it!

Det kommer att bli mitt år...jag känner det i hela kroppen.
2010, året som blir mitt!


Nu lite Sex and the City innan bedtime...

*kärlek*




Bilder: lefashion


Kommentarer
Postat av: Julia

nänä, året som blir VÅRT. För jag ska oxå ha ett tokigt bra 2010! Början på en ny era i vårt liv liksom s

jag har inte heller fått katalogen!! Hoppas den kommer idag, annars blir jag lessen!

förövrigt skrattade jag ganska gott åt ditt "gå-ut-o-dansa-hela-natten-o-hitta-en-stor-snorre", jag är feting-på!

Kram pårej

2009-12-30 @ 09:21:05
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Nina

Tror jag sätter på mig Vofflan som tofflor för de är så kallt på golvet hemma :), och lägger Tindra över axlarna och Ricki får värma mina ben i soffan :) den styrselen får räcka för mig eftersom det ändå inte är någon som ser mig :), det blir mys med hundarna och Perra hemma i Skuttunge stugan :)

2009-12-30 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0