mysen sa pysen

Haalluuu sweet ones!
Hur mås det såhär i vinterkylan då?


Själv har jag lite ont i kroppen efter att ha halkat.
Snön isen under snön är farlig.
Slog på värdens vurpa häromdagen, mitt i stan bland allt folk oxå.
Utförde samtidigt ett groteskt stön när jag tappade andan, så folk vände sig om.
*pinsamt* Nu två dagar senare har jag fortfarande ont. *snyft*


Dessutom tror jag att jag har åkt på svinis!
Sjutton oxå, har inte tagit mig tid för att ta sprutan & nu får jag skit för det.
Har så galet ont i halsen, helt svullen & ont gör det.
Tror dessutom att febern börjar att angripa mig.
Fy bubblan, det finns ingen tid för att bli sjuk nu!
Så jag har laddat upp med halstabblets and vitamins liksom!
Frisker ska jag bli!

Igår glömde jag dock bort det onda för en stund.
Efter jobbet så packade jag nämligen in ord. gänget ifrån jobbet i bilen. 
Och åkte ut till Linda & hade myys!
Ett litet hej då för chefen som blir mamma ledig nu. *sakna*
Käka tacos & marängswiss & drack vin.
Och skrattade massor!
Detta måste göras oftare. 

Idag har jag jobbat igen. 
Oh nu är jag ledig i fyra dagar!
Åh, vad jag känner att det behövs!
Så jävla typiskt & bli sjuk då!
Får helt enkelt skita i det, har ju galet mycket saker att fixa. 

Nu ska jag umgå me grabbarna, B-friend har sin friend här dårrå.

*hejhopp* 


På lördag går jag all in på black, again!


 



Kommentarer
Postat av: Sis

Men sis då, inte halka å slå dig! Klumpeduns!

Inte bli sjuk heller för den delen!

Till jul å allt!

Nu sätter du på dig isdobbarna å overallen & tar en lugn & härlig promenad i det fina vädret så du blir frisk!

2009-12-18 @ 09:46:13
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0