Merry Christmas!

Uppdateringen har ju varit riktigt kass.
Men jag tror vet varför, för att den omfamnade mig, julstressen.
Så jag försökte suga in all julstämning jag kunde få igår.
För dan före dan blev det inte mycket alls av den varan.
Jobbade hela dagen, sen klappjakt & slå ialla klapparna,
inget mys hans med.
Meen...


Julafton!
Ooooh, i liiike it! 

Jag hade en mysig kofta på.
Våfflan var oxå julfin i sin nya röda julhalsduk!

Sööötaste!


Och b-fiend var stilig såklart, like always!
Snygga för tomten vah!

Vi åkte ut till la familia & firade!
Käka frukost där, me tomte gröt.
Nån kommer att få mandeln...vem? 
B-friend fick den!...i år igen!
(Hm...börjar tro att han fuskar)
Sen öppnade vi julstrumpan!
Det är sånt vi får sis & jag.
Och vi blir aldrig för gamla, så det så!

Sen blev det bus med lilla Jack & vovvarna.
Till Kalle kom resten av släkten!
En massa go mat & en lång väntan...
sen kom han...the Santa!

Alla klappar delades ut!
Och med det monster berget så tog det sin tid. 
Askul!
Jag fick såå fina klappar!
*Tack alla!*



Våfflan första gången hon träffade tomten.
Det var förra året & hon var bara 2 månader.
Ett helt år har vi haft henne nu...tiden går...


I år var hon livrädd för tomten,
hon morrande & ylande hela tiden.
Synd, kanske blir det bättre nästa år! =)

Hoppas att ni har haft en heeelt lovley jul!

*A merry merry Christmas from me to you!*



Kommentarer
Postat av: Julia

Gud så söt hon är!! Ses i morgon! :D Kram

2009-12-25 @ 16:58:06
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: tc

nej va söt! haha ja tänkte väl d där kan väl inte va våfflis? men sen såg ja att d va sen förra året. shit va tiden har gått fort :O känns som om ni har haft henne i bara ett halv år typ!

2010-01-03 @ 19:12:22
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0