Det är det.

Hej fina ni!
Hur har helgen varit?
Tell me, i like to know... =)

Jodå, festen i lördags var skoj.
Igår var det mindre skoj.
Vaknade med lite lätt dunkande huvudvärk.
Hon trodde att hon hade klarat sig fint.
Meen neeej, efter en stund så var det inte så fint längre.
Det blev en dag hängandes över toan tyvärr.
Men det är väl sånt man får ta om man har liite föör skoj, i guess.
Det enda posetiva är ju att man känner sig så jäkla smal & skön efteråt.
Oki, det kanske låter vulgärt, men det är ju så det är. Det är det.

Ja, ja idag vaknade jag till regn. Det gillas inte.
Jag håller me sis, jag saknar snön!
I hate när det är grått, mörkt, blött & trist.
Nä, tack på det!
Men medans playlisten sprider ljuva toner &
mysbelysningen är på, så ska jag nog få dagen att gå.

*later*






Kommentarer
Postat av: Julia

Sorry att jag var värsta party bangern :( dog där helt plötsligt och hade ganska rejäl tentapluggsångest. skriver i morgon så du får hålla tummarna! kraam

2009-12-07 @ 23:58:47
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Diana

Jaha, så de va storfylla i lördags?

Lyckat eller?

Pöss!

2009-12-08 @ 08:17:26
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0