i´m thinking of the partyoutfit

Meen tjeena snyggingar!
How you dooing?


Efter en låång vecka (jobbat helgen oxå vettni),
så är man ledig idag då!
Veeery nice säger jag!


Sov tills jag vaknade av mig själv, shöönish!
Gott en promenad med våfflis & druckit te till frukost.
Nu ska den här tjejen stax hoppa in i duschen, bli freesch!
Kvällen ska tillbringas hos siirraan!
Ska bli myyys då!

Men först blir det lite shopping, hoppas på att hitta den perfekta partyoutfiten!
På lördag är det ju dags för dans! Dansa, dansa, våldtäcksman!


Jag peppar med den här låten på högsta volym!

För den här låten is the shiiet & videon...love it!

Det är den här låten vi kommer att dansa till.

Såå Soofiee the Casanova
du ser väl till att den ligger redo på playlisten liksom!
Visst dåå?!


Men nu till det viktiga då...outfiten.
Jag tänker såhär va...
*svart...all black!
*armband
*höga heeels
*ringar i massor...döskalle ringen...
*svart sotade ögon
*rufsigt hår

Här är kommer lite inspo...


...ni hajar va? Rock´n roll är vad jag vill ha!

Meen grejen är ju den,
eftersom det är julfest & temat är rött,
borde måste man ha nått rött på sig.

Hade vart galet snyggt med röda läppar,
men det är inte min grej va, så jag måste få in rött någonstans, men vart?
Vaaart? Nån idé någon?

Eller så är jag bara sooo rock´n roll & skiter i det!


*peace and lööv bejbys*

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Naglarna baby!!

När ska vi storma dit o våldgästa innan de andra då??

2009-12-04 @ 13:18:37
URL: http://juliainkenya.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0