she is on her way to Brazil!

Just nu sitter min sis i planet på väg till Brazil.
Huur avundjuk är jag dåå?
Inte så lite heller.
Här är det ju snöstorm för tusan!

Jag hoppas verkligen att allt går bra för dom.
Mosters lilla busunge är ju lite sjuk så...
men det är klart att det går bra!


Mosters älskling med en av sina julklappar!

Själv så ska man ju jobba tidigt som faen imorrn.
Därav frånvaron på festen ikväll.
Booring!
Sitta hemma på juldagen vah?!
Första gången det har hänt i hela mitt festliga liv.
Galet.

Men ändå...ganska mysigt faktiskt.
Vi har ju inte haft så mycket tid ihop min lilla family.
Så nu sitter vi ihop burrade under filten i soffan.
Kollar film, Ice Age 3 på Blue Ray! nice bah!
Har iskall julmust i glasen & lite knäck i skålen
...& munnen!
Myskväll kan man kallat!

Imorrn ska vi gå på bio efter jag har jobbat klart!
Och käka på resturang me!
Vi ska "åka" till Thailand & käka vah!
Syrran ska få ett bild mess, så ska vi göra henne lite avundsjuk då.
Meen vi går ju såklart dit när dom kommer hem igen!
Så det är inget hon behöver gå & fundera på in Brazil liksom!

Nu ska jag dricka lite must igen...


*hope you have a sweet night!*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att ni var här, det är så underbart att ha alla er hemma, synd bara att jag inte kände mig riktigt kry :(, hoppas ni vart nöjda med paketen för de vart jag :)

2009-12-27 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0