damn it´s cold

En tokig dag på stan.
Det kan man väl kallat?
Ja, jag & mamma har iallafall skrattat idag.
Och pappa me.

Jag hämtade ut ett stort paket på DHL.
Min sänggavel!
Så vi hade tagit stora bilen...som inte var stor nog!
What to do?!
Vi tog paketet på våra huvuden!
Haha, galet kul det måste sett ut, DOM garva iallafall!


Har dock inte hunnit fixat riktigt alla klapparna,
men dom ska fixas imorrn efter jobbet.
Julstress som vanligt.
Fast samtidigt...
hur ska man annars känna att det är jul liksom! =)


Just nu håller jag på att frysa ihjäl, it´s cold.
Det har väl inte direkt hjälpt min hosta att jag har varit ute & sprungit idag.
Meen a woman's got to do what a woman's got to do...soo.

Dags för lite te...

*later darls*


Massbild på massor med mascara av favvisen Hypnôse drama från Lancôme.
Julklapps tips maybe?




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAA ja ett gått skratt fick vi när vi gick där med de jätte paketet på huvudena, de va nästan synd att vi inte tog ett kort eller kanske någon gjorde de?? oppss, hoppas du inte blir mera förskyld nu bara. Kramis

2009-12-21 @ 22:59:52
Postat av: Siirran

ÅÅ där kom porrbilderna igen!

2009-12-22 @ 08:08:08
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Liiii

Hohooo! Hur kul var inte det? =) hade velat se detta! Och jag tror inte du får se skrill bilder. Det finns en gräns för hur pinsamt allt kan bli heheee puss på re

2009-12-22 @ 18:23:30
URL: http://anjalii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du får bli frisk nu så du kan fira jul utan att vara hängig! Ha det så jättemysigt! Kommer fan sakna er alla på julafton!! GOD JUL!

2009-12-22 @ 20:46:42
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Lii

Jag köpte en sådan där form för att få ut väggar och så. Och en ritning över hur det skulle se ut förstås sen vare bara å köpa deg och kirra det. Inte lätt men det gick! Och jag limmade ju med limpistol satteeeee =)Resten var lätt. I can teach youuuuuu! Förresten sötanöt. Bilderna på dig som du lagt upp är störtsnygga. DU är störtsnygg. Puss

2009-12-23 @ 15:08:27
URL: http://anjalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0