vill ha lite christmas parteey!

Nu har jag landat in da soffa.
Vi har ju öppet till nio fram till jul,
så det blir sena kvällar.
Men imorrn ska jag vara nere i city.
Ska hänga om lite & styla lite dockor.
Hoppas att jag hinner köpa nån klapp oxå. 
Den här damen ju inte köpt en endaste än!
Så det är dags för det om man säger så.

Jag längtar till på fredag!
Då är jag ledig!
Ledig i fyra dagar...!
Lovley!


Jag ska försöka skaffa mig lite Christmas Feeling då va.
Handla klappar, baka knäck & dricka glögg.
Kanske kan det bli en utgång oxå, jag känner lite tagg...!
Kan ju inte festa till det på juldagen så då får man ta det nu istället liksom.
På lördag kan tänka mig det faktiskt.

Göra sig lite snygg då va?
Sota ögonen & ha en massa läppglans.
Grymma klackar på fötterna!
Ett stort glas vin glögg i handen! -Christmas feeling varé!
Dansmusik på playlisten.
En lång förfest, en grym sådan.
Kanske samla upp lite fräscha däämer & herrar?
Några som är på då?
Vad säger ni snyggingar, ska vi ta en night out?!

Dansa, dansa, dansa...!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä nu får de bli lite ändring här DAMEN de är dåligt med uppdateringar, vill ju ha koll på vad du gör om dagarna :)

2009-12-17 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0