den här damen har varit busy

Ops! I did it again!

Baaad uppdate...iknow...

iknow you know...

Oki. Vad har jag gjort som har tagit all min tid då?

Jobbat. Mest det faktiskt. Jobbat hela helgen oxå.

Meeen, jag har gjort lite annat me serrni!

Varit en sväng till Sthlm & hälsat på Sweetie Darling,

& hennes man i deras nya lägenhet.
En heeelt underbar lägenhet by the way.
Hööögt i tak, stoora fönster & vitt & fräscht!
Fick inspo inför min flyttning & nu vill jag bara sätta igång på en gång.
Jag vill oxå ha ett sånt där hem som är så...så man ba´wooow liksom!
Magen hennes växer me, lilla grabben därinne verkar trivas!
Just nu så hänger hon me magen i Dublin, lyllos henne va?

Sen så har ju damen här varit barnvakt oxå.
Firts time dåå va?
Och det gick ju fint kan man säga.
Vi lekte, gick på promenad & busade. Jag matade & bytte tillochme!
Sen så somnade en av oss, det var inte jag, men det hade kunnat vara.
Heelt slut var jag. Det är tufft & va morsa!
*Men han är den sötaste jag vet*

Har oxå hälsat på la familia.
Det är mysigt & komma hem när julpyntet börjat komma upp.
Meen renen var bakom släden?!
Hahaha...det måste ju förstås ändras.
Annars blir det ju tokigt va? 

Idag har det inte blivit nån Lucia för mig. *snyft*
Fast jag fick besök av min underbara familj på jobbet & blev bjuden på lunch!
Det gjorde min dag! *tack*

Nu är jag uppkrypen i soffan & kollar på Holiday.
I looove that movie!
I love Jude Law!

Myyy gäääd sååå fin!

Hur har ni haft det då?
Ätit er mätta på pepparkakor?
Lussat för nån?
Let me know...tell me?


*sov sött fina ni*

Nått att drömma om dårrå...?

Huur het?!









Kommentarer
Postat av: Julia

Jude law är typ den hetaste! fast han kan skippa ciggen tycker jag... vi borde lussat själva :)

kram på rej!

2009-12-14 @ 09:34:04
URL: http://juliainkenya.wordpress.com
Postat av: Mamma

Renen har fått släden bakom sig nu HAHAHAHA!!! tänk så de kan bli. De va mysigt att ha dig hemma och sitta och prata de gillar jag. Kramis

2009-12-14 @ 10:39:41
Postat av: Sis

Såååå JÄVLA heet!!!



Jack tackar å bockar för hjälpen i fredags, du va tydligen grym sa han! =)

Pöss!

2009-12-14 @ 11:21:58
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0