dom vill bo i min garderob

Sitter & drömmer mig bort...
checkar shopping on the internet liksom.
Myy Gääd va det finns mycket kläder jag vill ha nu! 

Jag tror att dom vill bo i min garderob.

Jag har köpt nya skor...men jag vill ha mer skor...fleeera skoor...
Men oxå nya jeans, koftor, slappa linnen & massor med armband...
Listan kan göras lång & det görs den.
Risken finns att jag kommer att shoppa upp mina små slantar &
få leva på luft & vatten resten av månaden.
Men vad gör väl det då, då blir jag ju smalare på kuppen & det är aldrig fel! 
A girl can never be too thin or have too many shoes. Som jag brukar säga...eh...
Så får det bli. Det är värt.

Men än så länge ligger jag lite lågt, måste välja vad jag vill ha.
Man kan inte få allt!
Fast man viiiiillll!


Galet mycket snyggt finns det!
Ska lägga upp lite pics på vad jag är sugen på...så ni får see!
För ni kommer & gilla´t!
De vet tror jag!
Ni kan förföras...eller förfäras...det är ju vilket som,
viktigast är ju att jag gillart.
I think.
Men det får jag lägga upp sen,
för nu vill jag krypa ner till min goos...schöönish liksom


...kärlek

han ser nöjd ut me´! =)


*sweet dreams*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är! ÄLSKAR ER!!!

2009-08-29 @ 03:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0