sötnöt-sweet beef

So now it's Monday again & weekend has gone ...
vart grillning hemma hos syrran i lördags. 
Filip kussen var the grillmaster!
Jag, ja passade Jack! =) 
*Han somnade så snyggt på min axel!
*Dreglade.
*Drog en kast spya!
*Och var galet tung & söt!

Moster é toki i han!
Surfade oxå runt på internet & hittade coolaste mössan åt han i vinter!
Coolast i stan liksom!

Igår fick jag besök av mormor & moster Annelie. 
And Fille me!
Vi snackade lite med la familia på msn från usa & fikade.
Dom verkar ha det galet bra där borta & vaaarmt.
Like 45 degrees HOT!
Nu är dom i Las Vegas & spelar bort pengar! (eller kanske vinner? =))

Idag har jag haft lite våffeltid.
Har gosat & busat hela morgonen!
Just nu är hon i trots åldern, ska testa allt som man inte får göra hela tiden.
Ibland blir jag lite toki på´na, men de hjälps inte.
I löööööve her!

Jag har varit dålig med kameran på senaste...
ska bli bättre på det serrni!
Loovar deee liksom!
Men den är hemma i lägenheten, måste hämta...
go and get it!
Ni får nöja er med lite oldies så länge....
And the old ones will do pretty good so far!

Min sötnöt*


Kommentarer
Postat av: Diana

Ja, de va rackarns trevligt att ni var här, inte så ofta tyvärr... så ni är ju välkomna snart igen!!

Så kan moster Jessica få hålla i min gullunge lite meeeraaa!! Lockbete! HEeh!

2009-08-31 @ 17:46:22
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: tc

SÖÖÖÖÖT VÅFFEL !

2009-08-31 @ 19:42:29
URL: http://baratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0