Not soo top notch...!

Jag är inte så top notch just nu...
Är såå less på att ha ont i huvudet!
Det går aldrig över ju...
Har iallafall fått migrän piller av doktorn nu.
Som jag ska knapra i mig varje dag.
Jag gillar inte att käka så mycket tabletter, men jag får hoppas att dom hjälper iallafall.

Sooo the summer isn´t over get...
det finns fortfarande chans för soldagar, hoppas jag!
Men det ska ändå bli skönt & få lite vardag igen.
Börja med träningen ordentligt. Det känns galet bra.

Sen håller planer på att smidas om framtiden, deeet känns bra!



*later darls*




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas huvudet ställer sig till rätta snart, vet hur de är att ha migrän man blir liksom inte människa på flera dagar, stackars dig, men kanske lantluften kommer göra susen i 6 veckor :), Pussis och hoppas du mår bättre idag.

2009-08-12 @ 08:51:17
Postat av: Diana

Stackars!!

Åh, nyfiken i en strut blir jag på era planer!

Tell litle sis now!!

2009-08-12 @ 10:50:14
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0