Meeen Hallluuu på er!

I knooow, jag e´dålig på att uppdatera,
men det ska bli some change på det nu liksom!
De gillar ni vaaa?! hehehe
ok, psyk.

Det regnar idag. Skit regn.
Men var gör väl det, för jag joppar i da´me.
Jag är trött som tusan.
Energin är gone.
Helt lost.
Längtar till på fredag för då e´man ledig!
Åååh, myy gääd så shöönish det ska bli!
Då ska jag sola, måste få lite färg på min kropp, ser ju ut som en vithaj numera!
Det gillas inte!

Börjar känna mig taggad! by the waay...laddad liksom...för paaarteeej!
Jag vill ha, nu!
Kanske ska dansa lite disco på jobbet idag. Det skulle sitta fint.
Nä, måste ta & styra upp en utgång snart.
Fast det händer så sjukt mycket nästa månad, fest varje helg!
Åh, jag kanske ska vänta på ännu mera tagg.
Kommer att bli galet.  promise you. 
Craazy!

Fick ju lön igår. Och jag har bestämt att minst halva SKA gå till shopping.
Herremingud! Jag har ju inte handlat på år & dar.
Hujedamej, så fåår det ju bara inte vaa!
Jag är värd det good damit! Ja, så får det bli. Behöver tokit mycket prylar.
Ni ska få seee!
Jag kommer att visa.


Nog.
Nu väntar jobbet.

*later fina ni*


Kommentarer
Postat av: tc

du e så jävla fin min förebild:*

miss u hun <3

2009-08-26 @ 14:05:37
URL: http://baratc.blogg.se/
Postat av: Diana

HALVA! Du e crazy sis!

2009-08-27 @ 21:51:23
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0