la familia on the road

Nu har jag precis vinkat av mammis & pappis.
Nu är dom på väg...
I 6 veckor ska dom vara borta! (vette fasiken hur jag ska klara mig utan dom!)
Om ni vill följa dem på deras road trip genom USA, från Chicago till Los Angeles, så kan ni gå in på http://www.resdagboken.se/  & söka på Route66.nina
Känns skönt att man kan ha lite koll på dom iallafall, där kan ju hända både det ena & det andra!
Åh, hoppas inte att morsan virrar omkring sig i öknen bara,
vi får hoppas att farsan har koll på´na.


Själv ska jag fixa lite frukost snart & väcka mina söta.
Siirran & hennes lilla family kommer hit idag & vi ska hänga.
Vette tusan vad vi ska hitta på för nått än,
det lääär ju bli fest här hemma när vi har hela huset helt FF! Haha
Jag är ju hund,katt & husvakt här i la familias hus medans dom är & roar sig i staterna.

Så..dags & börja den här soliga lördags morgonen nu då...
*have a lovely day*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0