friday night is the calm before the storm

Damsugit.
Tvättat.
Jobbat.
Solat.
Tränat.
Lagat mat.
Diskat.
Nu...är jag sleepy.
Fredakväll & jag vill bara sussa. Nått fel?! 
Nej, jag spar mig.
Spar på mitt partytagg.

Det kommer att finnas i drivor sen...
och det lär behövas!
För vi planerar fest.

Då åker the party heels på!

Dansa, dansa, dansa!


Yeees, jag längtar!
Men för nuuuu så känns det bra...
den som spar, han har!
Först en sommar full med party, sen lite lungt, återhämtning.
Förbereda kroppen.
Bli på G.
Känna tagg!
Vilja dansa.
Dansa, dansa våldtäcksman!
Det blir roligare då. Mer värt liksom.

Soo...for now...calm...

*puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman, hoppas allt är bra förutom städ, hår, och allt jobb :), ja nu ser du hur jag har haft i alla år :) men då med 2 ungar, 2 katter, 2-3 hundar :) men jag älskar de :) Puss på dig och hälsa alla djuren och Glenn förstås

2009-08-29 @ 03:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0