en liten uppdate

Är ju som sagt ute på landet & passar la familias hus.
Och igår hade vi lite grillning här. Nice...
Siirran & hennes family & så kom Ida & Jerre med hundarna.
Totalt var det fem hundar här igår & våfflis, var typ den enda under 40kg!
Vi satt ute på terassen enda in på natten,
(fortfarande sval sommarnatt liksom)
kanske en av få gånger kvar när det är så varmt ute att det går.

Idag har jag städat, vart in till lägenheten en sväng, kollat på husvisning & gått en promenad.
Nu är jag nyduschad & freesch, så kvar väntar bara mys i soffan.

Fast det blir nog lite kik i nya HM katalogen & nya Elle oxå. 
Fy tusan vad mycket det är jag vill ha just nu!
Massor med galet fint som bara väntar på att flytta in i min garderob!
Vill ha, vill ha!
Men det får tyvärr vänta till löning för det enda som kommer ur min lilla plånka just nu är luft.
Men planera lite shopping kan jag ju allt, så det ska göras.
Så jag kan sätta sprätt på varenda liten peng! =)


*sleep tight lovely ones*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0