en dag på landet

Fina soliga morgon!
Vaknade dock inte på något trevligt vis,
drömmde läskigaste mardrömmen & vaknade gråtandes.
Obehagligt värre!
Gillar inte! 

Men nu har jag iallafall hunnit med att...
gett katter & hundar mat, vart ut en sväng med hundarna,
damsugit hela huset, vattnat blommorna, käkat frulle &
hittat våfflan in trasslad i rabatten,
med jord överallt & ett antal blommor upp grävda!
*en vanlig dag i våfflans liv*
Nu ska jag snart hoppa in i duschen & tvätta håret,
det är ett project det med! =)

Ikväll ska jag träffa tjejerna. Ska bli myys!
Malin sötnöten, ska fixa lite käk hemma hos sig.
Hon åker nämligen hem till Göteborg,
så det blir en liten hejdå middag kan man säga.
Men jag hoppas verkligen att jag kan åka ner & hälsa på nått i höst.
Vore ju skit kul!
Så kan hon visa mig alla schyssta ställen i stan liksom!
Skulle ju vilja åka till Liseberg med, är ju en sucker för karuseller!


Nu ylar hundrackarn, måste kolla vad hon gör!

*later*


Kommentarer
Postat av: Diana

åh va mysigt med middag whit the girls..avis! :)

Inte kul å drömma läskiga drömmar, sluta upp med det!

Hörs på telen, pussis!

2009-08-19 @ 11:53:38
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Mamma

HAHAHAHA tror du har de lite jobbigt, men hoppas de kommer gå bättre. Puss

2009-08-21 @ 05:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0