it´s very clean and freeesch

Puhh!
Äntligen klar.
Igår & idag har det städats & tvättats.
Torkats & dammats. Fejats & putsats.
Vikts & hängts upp. Vädrats & fixats.
Nu är vår städningen sååå klar!
Och det känns underbart!

Det luktar såå gott & freescht här hemma nu.
Jag bara myste av rena, mjuka handukar efter duschen.
Och jag hörde killen säga ifrån sovrummet, att lakanen luktade så gott!
Ska bli skönt att krypa ner i krispiga, svala lakan.

Och imorrn ska håret fixas!
Långt, blont & surfigt ska det bli!
Lääängtar!
Naglarna ska målas rosa oxå. Tårna me!
Jag har alltid nagellack, tåringar & fotlänkar. Även om det är vinter.
Jag vill ju att mina små fossingar ska vara fina fast det är kallt ute.
Då blir man glá när man tittar ner!

Meeen, jag har ett problemoo...vad jag ska ha på mig på löördag!
Blir galen! Har liksom inte ens en idé.
Klackar har jag, så det är inget problem. Både rosa & svarta & höga.
Men vad ska jag ha på kroppen?!
Måste ta mig en rejäl funderare på det.
Ska nog ta ett kik på stan imorrn, kanske hittar nåt fynd. 

Och tjejer...inget bang! Ni kommer väääl?? Visst?!

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, jag har ju inte fått ett dugg gjort, duktig du e då!



Hoppas det går kanoners med håååree idag!

Du kommer bli så snygg! Wiee, surfisch!

Ha en skön fredag sis!

KRAMEN!

2009-04-03 @ 07:45:49
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0