i think it´s cool

Har ont i fotarnaaaa!
Har ju jobbat idag & då står & går man hela tiiiiden liksom.
Så det var väldigt skönt & komma hem & sätta sig.
Min b-friend hade städat & tänt ljus när jag kom hem!
Hur gulligt?!
Fast det kan ha varit lite fjeesk för att han skulle få okupera tvn & spela tvspel.
Och det får han såklart, det var han värd.
För jag har ju ändå min pink computer soo...i manege.
Våfflan är galet busig just nu!
Hon hoppar över tangenterna så det går knappt att skriva.
Måste gå & leka med min lilla skrutta nu.

Och yes siirran, jag tycker att det är cooolt & skriva på english!
Och så övar jag. För det kan vara bra & öva.
Tycker du med va, visst?! =)





Kommentarer
Postat av: syrran

Oh yee! Very nice to write in a different kind of laungie, eh fan, rackarns hard å spell it vettu!

But i like it, oh lala!

2009-04-07 @ 21:26:30
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0