i väntan på påsken...

Då ska vi se....
har hälsat på siirrans bebis idag!
Fick höra heartbeatsen! Tufft!
Det lät som att hon hade ett litet tuff tuff tåg innuti magen liksom.  
Har ju jobbat idag oxå.  
Hamnade vid symaskinen & där har jag varit nästan hela dagen.
Sytt upp jeans efter jeans. Så jag är öm i både fingrarna & fotarna idag.

Kom hem till en mycket trött kille & vovve.
Båda låg & snarka i soffan när jag klev innanför dörren.
Killen min känner sig inte så kry, hoppas att han blir bättre, stackarn.
Vill bara busa med lilla våfflis, men hon är så trött & bara sover.
Jag har ju varit utan henne hela dagen & hela dagen imorrn.
Jag saknar & busa! Ska bli mysigt & ha dom två nära hela helgen!
Bara jobb kvar imorrn, sen är det påsk!
Och det är en fullproppad helg vill jag lova!
Ska bli grymt!






Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, de ska bli mysigt med påsk & lite ledigt. Få se hur mycket Pärra kommer jobba, hoppas han får lite ledigt iaf!

Kul att du ville följa med igår, nu har du fått hört att bebben verkligen bor där inne i min mage!

Jag fick ju spendera hela eftermiddagen på sjukhuset sen, kopplad till en maskin där man mätte bebis hjärta å så, som tur är så mår bebisen bra, vi väntar på provsvaren bara. ÖNSKARALLTÄRBRA

2009-04-09 @ 07:38:32
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det är verkligen mycket nu! :)

Men du.. ni ska väl på mormors middagen på fredag?!

2009-04-09 @ 10:53:22
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0