work today, free tomorrow

Då har man jobbat idag. Trött nu.
Fick oxå reda på att det behövdes nån på lördag så...här ställer man upp liksom! =)
Jag behöver verkligen the money, så att banga på det, är inget & tänka på.
Synd på att jag missar det fina vädret.
Men jag slutar ju vid fem, så kanske är det lite sol kvar då, om jag har den turen!
Missar ju Viksta oxå, eller kanske hinner dit en liten sväng förresten.
Eller kanske lika bra & inte hinna, hade säkert bara gjort av med slantar där så, lika bra det.

Meeen....imorrn e jag ledig & sen så slutar killen min tidigt me!
Och vi ska till frisöris Wirvlan & snygga till oss!
Men före det så ska jag umgås med min lilla skrutta, vi ska leka, busa & gå promenad!
Så det kommer bli en guld värdig dag! Det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var som fan att vi inte lyckades träffa rätt i våra ledigheter! Men får kolla lite extra på viksta åt dig! ;)

2009-04-24 @ 07:48:21
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Tina

ja visst är de synd om våra små liv.. Men skulle du få ge henne droppar hela livet? gick de inte att fixa till på nåt sätt.. Fan mår så jäkla uselt för Tysons skull

2009-04-24 @ 09:13:29
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0