the fastest week ever

Den här måndagen kommer att gå fort, hela veckan kommer att gå fortare än fortast.
För det är valborg på torsdag & det kommer att bli så kul!
Det kommer att bli sooooooool!
Det vet jag. Det måste det. Det SKA det.

Min natt var ingen bra natt. När jag äntligen somnade, vilket tog ett tag kan jag lova.
Så drömmde jag en massa drömmar, dumma drömmar.
Vissa grejer still hunting me. Jag orkar inte. Ibland vill man bara glömma.

Så nu talar vi om min frukost istället, japp smoothie som vanligt.
Med jordgubbe den här gången. Mmmm...sommar kan man säga då!
Kaffedos, need it. Vakna till liksom. Och ett ägg, så magen blir mätt.
Mycket bra frukost kan tyckas. Det tycker jag vickefall.

Nu kallar lillskruttan på promenad. Dags & promenera liksom!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas också att veckan går fort! Dock har min förmiddag verkligen krypit fram! :/

2009-04-27 @ 13:28:00
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Glenn

du får sluta drömma så där.. suddabort!

kommer hem snart,,, puss&kram

2009-04-27 @ 15:06:45
Postat av: Anonym

Låter underbart de där med Sol, även fruckosten lät helt OK.

Kramis

2009-04-27 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0