Laundry Day

Idag är det tvättning som gäller.
Har helt galet mycket tvätt sen vi var i yyytlandet.
Tror att det kommer att bli en sex propfulla maskiner med allt.
Men det är så freeescht med nytvättade handukar & lakan.
Det kommer att lukta mumma!
Nog om tvätten. (intressant?)

Idag älskar jag våren oxå! *blir glad*
Men det jag gör mest idag är & längtar tills på lööördag!
Saknar mina tjejer & det ska bli såå kul & få träffa dom!

Hoppas att alla kan komma bara...
Det skulle vara soo fucking amazing!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Hej! Såg att du hade skrivit till Elin om outfits. Tänkte bara säga att du gärna får kika in hos mig i kategorin "outfits" och se om du hittar någon inspiration. Hoppas lördagkvällen blir bra!

2009-04-02 @ 19:54:43
URL: http://tastebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0