Laddar inför Valborg!

Japp, idag är det förberedelser på gång!
Inför den soliga, underbara dagen imorrn!
Det är liksom en del saker som ska fixas...

*Champagne & jordgubbar.
*Stoor filt ska hittas.
*Plastglas, bestick & papperstallrikar ska packas.
*Siirran fixar käket. Bra där!
*Drickat ska inhandlas.
*Solbrillorna ska putsas!
*Naglarna ska målas.
*Solariet ska besökas.
*Tänderna ska borstas,
för jag vet att jag kommer att leeee hela dagen lång!
*En outfit, som klarar av.....
att gå en hel lååång dag på stan, uteserveringshäng,
sitta på gräsmattan & ett antal glas rosé, ska hittas.

Inte det lättaste kan jag lova. Men kan garantera att det blir nått soft!
På Valborg ska man bara njuta & softa, inte oroa sig över kläder eller onda fötter.
Det är mycket med det där, men sen är det ju bara en gång om året.
Och det är ju lite speciellt med Valborg i den här stan.
Alla som har legat i ide hela vintern kommer fram & är glada!

Såååå kommer ni ner och fira in våren med oss imorrn eller?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Längtar jag med tills imorgon! :) Hoppas på kanonväder!!!

2009-04-29 @ 16:58:57
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Siirran =)

OOOOH YEEEA!

2009-04-29 @ 22:08:07
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0