I´m in love!

Jag har tillbringat min morgon med att dricka kaffe.
Och kollat in Jimmie Martins möbel kollektion.
Och jag säger bara...My Gäääd!
I LOVE! Jag vill ju ha allt!
Varför kan inte jag vara rik som ett troll?
Då skulle jag köpa upp mig på en hel hög av dessa underbara skapelser.
Dom är gudomliga!
Det är precis den här stilen jag vill ha min gamla lägenhet,
som jag ju planerar att köpa i framtiden!
Jag ska lägga upp lite bilder på några av mina favoriter.
Fast egentligen skulle jag kunna lägga upp hur många som helst, men det går ju inte.
Så ni får kika lite här & sen gå in & kolla själva på http://jimmiemartin.co.uk


Hur fina?!


The ladies boseroom


love...




In the closet....


Bedroom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0