det var jätte kul om man var där liksom

Måste bara berätta en rolii grej som hände idag.
Garva ihjäl mig åt Rasmus the man på jobbe!

Kund, kommer fram till kassan- Jag skulle vilja byta dom här jeansen till en större storlek.
Rasmus- Ok, det blir 300kr.
Kund, ser ut som en fågelholk- Vaaaa?
(Jag står bredvid & ser oxå ut som en fågelholk.)
Rasmus- Ja, vi tar 300kr för att byta här.
Kund, ser ut som ett frågetecken-Ööhhhh.....vaaaa?
Rasmus- Mohahahaha, jag skoja bara!
Kund- Ehh, jaha...haha!
Jag,
som står strax bredvid- Mooohahahahaha jag dööör!

Okej, det kanske inte låter så roligt när man berättar det, men det var det! 
Jag skrattade ganska mycket liksom.

Oxå, skit kul när en kund kommer & ska hämta sina jeans från uppläggningen.
Rasmus- Det blev tyvärr ett par shorts. Symaskinen krångla lite, men det gör ju inget, för att det är ju sommar snart.
Kunden såg helt chockad ut! 

Hahaha! Jag gillar Rasmus, han e en riktig skojare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sånna människor kan verkligen förgylla ens dag! Man behöver lite att skratta åt och tar kunden det rätt... tror jag den kommer tillbaka för den gillar personalen! :)

2009-04-26 @ 06:19:02
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Julia

Alltså, jag sitter i Nairobi och asgarvar!! Fan va jag saknar er!! :D

2009-04-30 @ 17:55:04
URL: http://juliainkenya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0