det kanske inte var så smart?

Gick en låång promenad & tyckte att jag kände mig bättre.
Så jag sparka mig själv i baken & tränade idag med.
Sen blev det damsugning & diskning.
Nu har jag duschat, tänt ljus fast det är ju inte så mörkt än förstås,
laddad upp med sushi & krypit upp i soffan.
Och nu slog det mig som ett basebollträ i fejan...huvudvärken & illamåendet! 
Måste nog lägga mig under filten & vila lite (Ems har alltid rätt).
Har hört att ingefära ska vara bra mot illamående så jag får väl trycka i mig den först.


Kommentarer
Postat av: Diana

Aj då, du ska väl inte bli sjuk?

Ja, det skulle va kul om ni ville kika över på en fika! Men jag har dock inte fått ordning i rummet än, fattas tusen grejer!

Krya på dig sis & hoppas du känner dig bättre idag!

2009-04-22 @ 07:38:40
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas du mår bättre idag!! Lyssna på mig nästa gång! ;)

2009-04-22 @ 08:05:29
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0