Vattarulvar, rally & drifting.


Filip & Wennman, in full action!

Förklaringen till den lite skumma rubriken är:

Fredagkväll & nattpromenad.
Vattarulvar & Melonskallar.
Någon riktig förklaring finns tyvärr inte.

Rallylördag.
Kusin Filip & Wennman körde. Dom kom 1:a i deras klass & på 14plats av alla 130 som var med.
Mycket bra jobbat, Grattis killar!

Måste dock säga att jag aldrig mer tänkter ta mig ut i urskogen & kolla när bilar åker förbi på typ en sekund.
Man hinner ju inte ens se någonting. Det är blött, kallt, barr, insekter i skogen.
Men det absolut värsta var att jag frös ihjäl. Och då menar jag verkligen frös ihjäl. Helt sjukt kallt.
Rally + kallt = NEJ!
Rally + VÄLDIGT mycket värme & väldigt mycket sol = ja...kanske.

På Söndagen blev det ännu mera motorrsport. Drifting.
Hade kunnat tillbringa Söndagen med att shoppa med Emelie & SJ, men vad gör man inte för kärleken.
Dessutom vågade jag inte...har inte råd & jag VET att jag hade shoppat om jag åkt med.
Hoppas att ni shoppade lite för mig oxå tjejer!
Så Drifting. Ja, för er som inte vet...det är bilar som kör runt en bana & sladdar så mycket dom bara kan.
Den som sladdar snyggast i kurvorna vinner. Typ.
Mycket kallt även denna dag, men nu var jag iallafall förberedd med raggsockor & halsduk.

Det var min helg det. Bra att ha vilat upp mig lite för den här veckan händer det grejer!
Och dessutom är det fest fyra helger i rad nu!
Tänk att det aldrig kan vara lite lagom, alltid allt eller inget.
Nu blir det allt!

See you!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi får åka dit igen nån gång när du kan! ;)

2008-09-16 @ 20:01:33
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0