Min nya idol, Addis!

Så mormors 70års fest var på en mysig herrgård ute i skogen, bredvid en sjö.
Den låg jätte vackert.
Vi fick alla ett varsit rum & en välkomsdrink.
Sen åt vi en mumsig tre rätters middag & sen fick vi fortsätta umgås & dricka i ett annat rum. 
Killarna bastade & badade i sjön! 
På morgonen vi fick en bamse frukost.
Jätte mysig dag & hoppas att mormor tyckte det oxå!

Igår när vi kom hem kolla vi på en film & då ringer Filip, Emelie & Addis & frågar om vi ska ha spelkväll.
Det kunde vi ju inte banga på!
Måste ju bara säga att jag var rätt så grym på att inte få plumpar, men trots det så tog Emelie hem segern!
Sen när vi spelade kvinna mot man, så blev det riktig fajt.
Men inget kunde ju hindra tvåkönade Addis att vinna!
Sen måste jag ju säga att även om jag & Emelie förlorade mot grabbarna,
så hjälpte vi dom andra mer enkönade männen väldigt mycket på traven.
Efter detta kom oxå SJ & en mystisk man & hälade på. Hm...nått lurt där!
Dom hade varit på bio tillsammans & jag skulle tippa på att det är nåt på G!
Det blev tv spel för hela slanten.
Jag tror aldrig jag garvat så åt tv spel, som när Addis tog över dosan.
Herregud...det finns inga ord! 

Nu har jag satt på lite kaffe & radion & tänt lite ljus, killen sover fortfarande.
Det är så mysigt på morgonen när man vaknar tidigt av sig självt & kan gå upp & fixa lite.
Krypa ner i soffan & läsa nya Elle!
Snart ska jag väcka mitt hjärta så vi kan käka lite frukost.
Blir nog lite shopping idag kanske om jag har tur!
Behöver ett par höststövlar.

Oj vilket långt inlägg det blev!
Men helgen har varit toppen!

Utom en sak...men jag orkar inte skriva nåt om det för jag blir så lessen & mina ögon pallar inte mer tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0