Underbara färger....!

Igår, väldigt tidigt på morgonen, tog jag & killen bilen ner till Borås.
Jag skulle nämligen gå i skolan!
Eftersom jag pluggar distans, så har jag ju inte fått den där vara tillbaka-i-skolänken känslan, men den fick jag nu!
Och det var riktigt kul!
Jag hade föreläsning i färglära hela förmiddagen. Killen gick & kika i butiker så länge.
Sen käkade jag & killen lunch på ett mysigt fik.
Och handlade en massa färger, skissblock & penslar som jag behöver på kursen.
Eftermiddagen bestod av lektioner. Och killen åkte & kollade på bilar.
Mitt huvud var helt ur funktion när dagen i skolan var slut.
Så vi åkte till ett köpcentrum, så jag fick gå i klädaffärer & återställa min hjärna till normal funktion.
Det blev en lång resa hem i bilen, fast vi hade riktigt kul!
Spelade musik, sjöng, garvade åt dom på radion.
Och pratade faktiskt en massa med varann om en massa saker.
Mycket bra dag.

Idag har jag målat en massa färgkartor & grejer till skolan.
Dessutom gjort ett eget armband, blev riktigt snyggt vill jag lova.
Kan komma en bild sen.
Nu blir det duschen, sen ska vi ut till syrran som är i vårat barnhem.
Ska hålla henne sällskap, medans hon passar mamma & pappas hund.
Min kära mor & far har ju åkt till Thailand idag, i två veckor!
Avundsjuk, jag?!
JAAAAAAAAAA!
Hoppas att dom har det super bra & köper hem nått fint till mig! hihihihi

*mysig helg på er alla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0