New Yorks Fashion Week!



Är i full gång!
Jag vill oxå vara där!!!
Fy fan vad kul det skulle vara...drömma*

Bilden är ifrån Diane Von Furstenbergs visning, som Elin Kling på kanal5.se var på.
Tydligen var det väldigt kändistätt oxå!

Usch & fy vad jag önskar att jag var där, om en för bara en endaste liten visning! =)
Men jag får istället lus läsa alla lyckliga bloggerskors bloggar som är där.

Dessutom så har vi  ju Fashion Televison på Star.
Där såg jag tillexempel bad modet inför nästa sommar igår!
Det vekar bli mycket feminint, färgglatt & sexigt!
Längtar redan till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Ems

Nej nej nej vi har en kompis som letar lägenhet så vart med han, sen har vi tyckt det vart så skoj så kollat lite själva jag och sj! Trivs bra där vi bor nu!

2008-09-08 @ 20:07:39
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0