Idag börjar....

....skolan!
Vaknade spänd, nervös & nyfiken!
Loggade in på mitt konto på skolan på nätet.
Och där låg dem...kurserna!

Jag gick igenom dem och nu är jag ännu mer spänd, nervös & nyfiken!
Och...rädd!
Tänk om jag tagit mig vatten över huvudet?
Jag menar jag var ju inte direkt en pluggtjej i skolan, snarare tvärtom.
Men nu är det ju annorlunda, nu vill jag ju.

Fast jag måste nog försöka hitta mitt läshuvud.
Jag trodde nog att det skulle bli ganska lätt & soft.
Men jag hade fel. Det kommer nog att bli svårt....men kul!
Jag kommer nog att bli väldigt trött oxå, jag är ju inte dierkt van att andvända min hjärna.
Men gud, det där lät ju inte så bra!
Men ni vet, när man kan sitt jobb & har gjort det i antal år, så har ju liksom hjärnan legat i dvala.
Det låter ju hemskt, men man har ju liksom inte behövt andvända den så mycket.
Så det ska iallafall bli kul & se om den funkar! =)

Det kommer att bli mycket läsa, många nya program & bara en massa helt nya saker att lära sig.
Så om jag verkar helt slut, så är det för att mitt lilla huvud kokar av förvirring, över hettning & förhoppningsvis...
nya kunskaper!
Så...dags att börja....på riktigt nu då!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

DET KOMMER ATT GÅ BRA! JAG tror att du KAN!

LYCKA TILL! KRAMISAR

2008-09-08 @ 12:21:03
Postat av: Sis

Jag VET att du kan!

2008-09-09 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0