Hemligstämplad fest!

Idag fyller min söta mormor 70år! Grattis!!!

Och vi ska fira henne, hela tjocka släkten!
Men det är vi som blir bjudna på överraskningsfest!
Vi ska nämligen träffas allihopa & vet inte vart vi ska.
Bara mormor vet, hon har nämligen fixat fest för oss!
Hon är så söt! Världens bästa mormor!
Det jag vet är att det blir middag, övernattning & brunch.
Mycket spännande...
Ska bli hur mysigt som helst att få umgås allihopa!

Så nu ska jag packa lite & fixa mig, sen bär det av...någonstans!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ems

Kan berätta ikväll om mitt lilla bus... :P



Ska bli så mysigt att komma bort!!

Vi ses!!

2008-09-19 @ 13:13:47
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0