En systerlig kväll med pojkdrömmar...

Har idag äntligen tagit mig i kragen & besökt mitt gym.
Jätte kul faktiskt!
Dom har rustat hela gymmet under sommaren & allt är fräscht & nytt, från skåpen, till maskinerna!
Så kul att vara tillbaka, hoppas att jag kan komma igång igen & bli mitt gammla hurtiga jag, som förr.
Eller kanske inte så hurtig, det var lite väl kanske.

Har oxå gått en promenad med syrran & hennes söta hund!
Sen gottade vi oss i Jude Law!
Snyggaste killen ever, kikade på Alfie. Mums!
Holiday...*drömma*

Vi kollade oxå på Alvin & gänget & höll på att garva ihjäl oss.
Jag älskar jordekorrar nu! Så jäkla söta!

Sen blev vi tok skrämda av Filip & Matte. Dom kom & dunka på fönstret mitt i Jude dreglet.
Fast jag tror Tindra blev mest rätt för hon bokstavligt talat flög ur sin korg & tok skällde, så alla grannar vaknade!

Nu Sex and the City reprisen, sen hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det är så kul att läsa att ni håller ihop och att ni trivs och har roligt ihop, då kanske man lyckades lite som mamma i allafall :)

Kramisar till er båda!

2008-09-03 @ 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0