Denna jäkla uppkoppling



Har varit dålig uppdatering här på bloggen av mig för att mitt inernet SUGER!
Jag blir så jäkla less, det har inte fungerat ordentligt på hela veckan.
Kul att jag ligger fett efter med skolan nu. Fan, hatar detta uppkoplings skit.

Men, men idag kom mamma & pappa hem ifrån Thailand. Ska åka & hälsa på dom en sväng & se om dom har fått nån färg, säker pepparkakor! Grymt avundsjuk iallafall.
Bilden här ovanför är på killen min när vi var i Thailand. Snacka om att man längtar tillbaka.

Fick hem mina snygga stövlar ifrån Elos igår (bild i tidigare inlägg).
Väldigt fina var dom, speciellt för det priset!

Har fått grymt ont i halsen och det känns skit.
För jag har äntligen börjat kommit igång med träningen & så är det klart att kroppen ska reagera på ett dåligt sätt nu när man försöker vara så jäkla hälsosam. 

Om jag är sämst på att uppdatera beror det alltså på att jag sitter framför datorn & svär som tusan för att uppkopplingen inte funkar.
Så bäst att skynda sig & ladda upp det här inlägget nu innan det försvinner för hundrade gången.

see u*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att du tar någon stark alkoholdryck (whiskey, eller rom) och botar "halsonten"! För imorgon ska du vara pigg som en mört. Kram Kia

2008-09-26 @ 14:16:19
Postat av: Ems

Vet precis hur det är med en dator som knappt fungerar... eller mer internet som bråkar! Mitt loggar ut hela tiden!!

2008-09-27 @ 09:59:14
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0