Denna dag doftar vanilj.

Äntligen Måndag!
Eh, nej men ändå, här är man posetiv som fan.
Denna vecka kommer det att bli tok plugg för min del, har första tentamen om en vecka!
Så idag ska jag kila till bibblan & leta rätt på en bok som jag behöver.
Sen blir det ner med näsan i boken.
Ska oxå laga lite middag till min kille idag, det blir Erikas super goda pasta!
Receptet står i förra inläggets komentarer om nån är sugen på att prova, smakar mums & går jätte snabbt att laga!



Igår köpte jag Body shops vanilj kroppsspray. Den luktar så sjukt gott & påminner mig om gamla goda tider.
Passar perfekt dagar man inte vill ta sin dyra parfym, men vill lukta lite mumsigt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0