Brrr...

Idag fryser jag nåt helt tokigt! Usch, vilket höst väder vi har.
Ska stanna inne idag & dricka te & plugga lite.

Ska oxå få besök av två rörmokare som ska fixa nytt handfat åt mig, eftersom jag lyckades ha sönder mitt.
Det är min kära lilla mamma som har hjälpt mig med det, hon har lite kontakter på jobbet. Mycket bra!
Hon kommer nog oxå förbi & tar en kaffe med mig oxå.
Måste säga hejdå, för hon & pappa ska åka till Thailand på fredag i två veckor!
Villket jäkla lyx! Är såå avundsjuk! Det skulle inte sitta helt fel just nu.
Men det lär väl dröja innan jag kan åka någonstans, fattig student som jag blivit.

Imorrn bär det av till Borås Textilhögskola!
Jag ska gå på intruduktion av min färglära kurs.
Jag är rätt nervös, vet inte riktigt varför, men kul ska det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0