Usch & fy...

Sitter & tänker att jag ska blogga om nåt kul, men jag kommer fan inte på nåt kul.
Jag är så jävla trött hela tiden, så jäkla ont i kroppen. 
Jag mår verkligen skit konstigt, kanske borde ringa farbror doktorn.
Jag försöker ju äta bra. Gå ut & gå en lång promenad varje dag.
Men inte fan hjälper det, mår ju ändå skit.
Vad är det här?!
 
Ska få hem min dator imorrn.
Åh, snälla, snälla låt den funka bra, så bra!
Och om mitt bredband jag beställt kunde ta & skynda på lite oxå, så skulle jag bli ännu gladare.
Nu sitter jag ute hos la familias dator...igen. 
Har pluggat. 
Ska åka hem snart. 
Och plugga ännu mer. 
Sen blir det sängen, för imorrn ska jag....plugga!

Fy fan vad tråkig jag är, usch!

Kommentarer
Postat av: Kusin Robin

Tyvärr är det ju itne så jävla roligt och plugga! men det lönar sig! :)



Kanske är en liten höst deppression på gång om du känner dig dålig, känner mig också jävligt trött på det mesta just nu, men jag skyller på det gråa vädret och korta dagarna!

2008-10-28 @ 18:56:28
Postat av: mamma

Hej Gumman, Nog borde du ringa doktorn och kanske få ta lite blodprover och se hur det står till med dom, kankse behöver lite extra vitaminer.

Kram Kram Love You

2008-10-29 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0