Murrigaste halsduken!



Så här fin vill jag vara, denna höstiga dag!
Olsen är alltid så jäkla rätt!
Så alltså, dagens vill ha, är en stor mysig, murrig halsduk!
Murrig?! Haha vilket konstigt ord!
Hade faktiskt vart fint med nån färg eftersom jag oftast bara har svart på mig annars.
Den gröna färgen Olsen har på sin halsduk är faktiskt riktigt snygg.
Ska nog kika efter nått liknande.

Jag vaknade ju upp hemma hos la familia i morse & frukosten stod färdig på bordet, skönt & va hemma ibland! =)Skjutsade mamma till jobbet & var förbi syrran på hennes jobb & kolla så hon sköter sig =)
Nu ska jag plocka undan lite här hemma & fixa iordning mig, tills killen min kommer hem, tidigt för en gångs skull!
Har inga direkta planer för ikväll, tar det som det kommer, bara vi får vara med varann & umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0