Höstpromenad...

Pluggandet här hemma hos mammis & pappis har väl gått så där....fortfarande en massa kvar att göra.
Men det får vänta tills jag kommer hem, för nu ska jag ta lilla hunden & gå på en promenad innan jag åker hem till stan.
Skönt & gå en sväng här på landet, det är riktigt höstigt ute med en massa färgglada träd & prassliga löv på marken.
Det är väl det bästa med hösten att få krypa upp i soffan med en stor kopp te efter att ha varit ute & gått i kylan.
Ikväll så kommer killen hem ifrån Prag, ska bli mysigt att få en kram & höra hur han har haft det.
Kanske har han nåt litet med sig hem till mig oxå, om jag har tur! =)



Kommentarer
Postat av: Ems

Skrev fel... menade självklart fredag!

Men bra att ni dyker upp! Hit på kaffe en snabbis och sen ner på stan så party dressen på! ;)

2008-10-02 @ 19:12:07
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0