Nya Elle & Chaite!

    

Denna fredagskväll hittar ni mig uppkrypen i soffan under en filt, med tända ljus, en stor kopp te & nya Elle!
Frysen som fan efter en promenad bland höstlöven.
Har oxå tvn på med Star & RAW lite i bakgrunden.

MEN det är inte fullt SÅ mysigt som det låter, för jag har nämligen en STOR hög med pappers anteckningar bredvid mig & datorn surrar för fullt medans klockan tickar, att snart måste jag lämna in min tentamen i Design & Konsumtion. Sjutton oxå, den ska vara inlämnad på Söndag & här sitter jag med såå mycket annat som lockar....det blir till att köra varannan plugg, varannan Elle ikväll!
Imorrn tar jag igen det med en sväng till Sthlm & varannan vin!

Jätte fina bilder på Mini André i Elle.
Dom spontan fotade henne innan makeup artisten hade kommit & valde sedan att ändvända dom bilderna.
Shit, om man såg så bra ut utan smink så skulle man vara glad!
Jag gillar henne, för hon har fräknar & det har jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0